BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, January 31, 2010

takziah jun...

takziah wat jun atas pemergian ayah nye yg trcnta..bru td smpat g umh dier....aku g td ngn fara n dayah...surm jer rase..jun masih lg bersedih....hope die n fmily tabah mnghdapinyer....tu laa ajal maut kat tangan Tuhan...kiter x tau bile akn smpai x kire tua atau mude....kna sntiasa bersedia kdatagnnya...dan mlgkpkan dri seadanyer dgn amal ibadat.....insyaAllah...
huh...bsok d start skool blik..huhu...mlas nyer...tp kna jugk p..huhu.....bg la aku smgt cket nk g skool nih...nk mngdp budk2 no hal..nk mngdp muke org yg aku rase klo tgk muke dier jer spoil mood aku kt blik gru tuh....huhu....mcm nk x nk jer muke....hmmm......trime jer laa..huhu....
hr ni g tman mak g knduri kawen umah gru besar skolh ayh...rmai la kwan2 yg dier jmpa...x sempat selangkah da ader org tgor2...huhu...soklan yg aku asyk kna skang adalah...bile nk kawennn....waaa aku rimas dgn soklan itu yer...tlg laa pham.....sumer yg jumpe td tnye soklan tuh.....aku cume mmpu sengih jer r....nk jwb per....huhu...luke d hati blum terubat yer....huhu....x kn aku nk jwb cmtu kot kt sume yg tnye td..x per la klo ada jodoh insylh...cr pgnti??hm...blum terpikir coz aku rase c.i.n.t.a tuh bukn senang 2 jer nk tukr2 pda org len..tp mungkin x bg len orang...mungkin org len bleh cr pganti dgn cpt...tp tuk aku...aku rase amek mase la nk trime org len tuh...tp....tpulg pda maseng2 la...sume ada pdrian msing2.....bak kate nabil.."lu pikir la sndiri" ..hehe..
ape daa aku merepek mlm2 bute nih..dah2 dba g tido sok nk g skolah....adibah pon mnjwb "baiklah ..saye nk msuk tido dlu" gd nite eberibadi....daaa...~~ZZzzzzZZz

0 comments: