BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, January 11, 2010

awal2 thun...

huhu..awl thun nih memg la skool sgt bz...aku pon turut bz yg amt...smpai research master aku x jln2...bilo nk siap nye ntah..haha...mcm biaser rutin hrian mngjar2 dan mngjr..hehe...n diz year aku da x pgang transisi ptanian....kna pgang keushwnn plak..huuu sonok...stkt nih dah pcking 2 nk jual waktu rehat kang...td wat aiskrim....sok nk pcking lg..hehe..snok wat bnda2 mcm tuh ngn stdnt...tp tu laa budk2 p.khas nih...mcm 2 pergai ada.....haha tpksala aku mnmpuhi nyer ..ye la nk tukr ke opsyn asal x tau la bile..bukn x suke mngjr p.khas...tp... mungkin aku kna lbih bnyk rase brsbr cket kot..huhu....almklumla aku nih kurg pnybr cket org nyer...hehe.... x per trime la sumenyer..mybe ada hkmahnyer kot dhantar ke p.khas......
warghh...ngntuk da mte aku nih....nk tito dlu laaa....nite.....

0 comments: