BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, January 19, 2010

bla..bla..bla....

Yup as usual...hr2 g skool...+ transisi keushwnn yg wat jual2 stiap reht...so ckgu dier nih pon sbok r...huhu..ye laa budk2 p.khas nih bab jual2 ..mne lepas..kna la ckgu die nih guide..huhu..1st day jual hr tuh..short rm3 ...hahaha time tuh aku tgk ala kdr jer....ha skali short duit smpai rm3...skang aku tgk diowg jual setelitinya la..huhu...dari kuakn brg smpai jual...pulg2 duit la sumer..huhu....kpntan sgguh..waktu reht aku pon jd lmbt..kdg2 smpai kntin lauk hbis dah..mkn je la kuih..huhu...
pastu bz lg dgn lthn umh sukn lg....tiap isnn n rbu ptg g..wah..awl2 thun...sgt2 la bz..huhu...
dah2 psl skool...
mood aku pon msh x ok lg...jp ok jp x....kuatkn hati hambaMu ini ya Allah.....huhu....mlm td si dia kol n tnye knpe aku brubh sgt2 skang n xsceria dlu...dkt sbuln jgk aku diamkn n x cntct die..bile die kol aku ..tnyer spth.. jwb sptah ....memg aku akui la xmcm dlu lg....ntah laa...aku tkut bile aku jd dba yg dulu..nnti aku x leh lupekan yg kite hnya kawan jer skarang...nnt aku anggp lbih sbgai kwn...so klo nih je cranye yg ada untuk aku lupekn sume tuh...seksa mcm mane pon aku kna r wat..die pon tnye smpai bile aku nk jd mcm nih....aku xda jwpn tuk sume tuh...tgk laa mase nyer smpai bile aku bleh trime sumer tuh..wlaupun mkan berpuloh2 thun ker....ntah laa..hm...aku akui skarang aku x seceria dulu..lbh bnyk aku memerap duk dlm blik nih...kt skool pon aku x da brgurau2 sgt ngn ckgu2 len mcm dlu...cume nk hepikan diri aku nih..aku suke duk ngn stdnt2 mlayan kerenah diowg...tu laa pengubat hati aku skang....mungkin ada hkmhnyer sume bnda nih jd....aku lbh dktkn dri dgn Tuhan...(uiks dulu bukn x dkt yer...dkattt....solt5 wktu ckup yer..huhu)..bile aku lbih dkatkn dri dgn Allah...aku x pikir sume mslh2 tuh...aku x pkir tntg wateva feelg yg aku raser tuh....lbh tnang r jiwa aku skang nih....n aku cume brhrap Tuhan kuatkan hati ku ini untuk tempuhinya....Amin....

0 comments: