BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, January 7, 2010

rutin harian...

as usual sperti b4 dis...skola da start rutin hrian pon bmula la ....mngjr2 ...huhu...wat bku rkod...n much more...huhu...xpe...da nme pon kje..hehe....spnjg 4 hr skolh ni mcm2 jd...budk bru nyer yg sgt rmai..n sgt2 bnyk songeh..yg ni len yg tu len..pergh.....dugaan tol....aku ni da la kurang penyabar cket....hahaha xleh blah tul aku....yg mulotnyer mcm ....tutt...hr kedua skool aku dah blwn2 mulot ngn sowg stdnt..haha...mulot dier..mak ai.....bg cili jer bru snyp kot..haha...jhtnyer aku...n dis year nyer timetble ...aku kna aja bm, sejrh, p.j.k, p.seni, agma n trnsisi keushwanan....bnyk tul..huhu ye r..stdnt ponmkin rmai kan..haha sjrh 1 hal kna mngdap blik....hha....p.seni pon ntah thun bile aku last wat...nk gna wtre clor pon td aku tkial2..haha...kt umh td aku try 2 gna water clor tuh blik..haha spya besok nyer klas xda la aku tkial2..haha.pas tu kan x le kna glak ngn stdnt.....cpt jer msa blalu..da ckup smgu dah besok skolah....huhu...bleh thn pnat laa mgu nih..skit otak aku lyn budk2 tuh...lme2 bleh kna drh tggi aku kt ctu..haha...ok laa mlas dah aku nk taip..haha pnykit mls nk tulis blog nih da mule dtg blik nh...hehe...k..papai..n P.U.L.L S.T.O.P.....

0 comments: